Dagen...

Nu har jag packat Tradera varor hela morgonen, nej så illa blev det inte, det blev 5 paket att packa in. Det var några köpare som handlade flera saker av mig så jag packade det i samma paket såklart till dom köparna. Dom är nu inlämnade hos mitt ombud och borde alltså snart vara iväg på sin färd till sina nya ägare.

Ikväll blir det möte på Viktväktarna. Spännande att se om jag har gått ner något den här veckan. Uppdatering om det kommer.
Tradera och liknande | |
#1 - - Helena:

Jag håller tummarna för att det gått bra för dig på VV! Jag är själv en "återfallsförbrytare" hos dem.... Effektivt.... Men det gäller ju att hålla sig sedan också....

Kram

#2 - - Marie-Louise:

Helena: Välkommen hit. Jo det gick ganska bra, jag får vara nöjd, - 0,4 kg. Ja det är just det att man ska hålla sig sen när man gått i mål, lättare sagt än gjort...

#3 - - Marlene:

Du skickar väl inga grejer förrän de är betalda?

#4 - - Marie-Louise:

Marlene: Nej det gör jag inte, jag hade 4 av 5 som betalade direkt igår morse eller på kvällen innan, direkt efter avslutad auktion. Dom har jag skickat till. Det sista paketet ligger här hemma och väntar på betalning.

Upp