Handla...

Idag har vi vart in till staden och handlat. Dollar store, Rusta, Albert och Herbert, Karlssons och några fler, vi hittade väl egentligen bara massa små krafs. Men lite "nyttigt" också, shampoo, balsam och andra hårgrejer för en billig peng, lördagsgodis till barnen och Dietorelle coffie godisar till mig. Bilder kommer nog imorgon.
Familj | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Här var nästan inga butiker öppna, men så är det ju på mindre orter :)



Ja du, reumatologen var det, vi får väl se om jag får komma dit. Fick till svar att det inte var säkert, beroende på vad min husläkare, som anser att jag mår bra, har skrivit. Blir så trött!!



Ha en fin kväll!

#2 - - Malde:

Annandagen var vi på bandy på Zinken. Sedan middag hos Mamma. Vet inte om jag kommer att gå på mellandagsrean, orkar inte med allt folk som brukar vara ute då...



Kramar!

#3 - - Marie-Louise:

Malde: Nej trängas i mellandagsrean är inte riktigt min grej heller. Men här uppe var det ingen trängsel att tala om, inte som hemma. Får se om jag tar en tur ner till centrum imorgon och kikar lie, men hemma lär det vara trängsel.

Kram!

Upp