Helt slut....

I morse var jag helt slut när jag vaknade, och det var inte av nattliga bravader, utan av en dröm. Jag drömde fram på småtimmarna att min man och jag fick 5-lingar! 3 pojkar och 2 flickor, namnen har jag glömt men dom fanns i drömmen, och jäklar vad vi fick jobba. Jag blir helt slut bara jag tänker på det. Vad betyder sådana här drömmar egentligen? Jag vet ju att jag inte ska ha 5-lingar, jag ska inte ha några flera barn alls eftersom jag är steriliserad, men vad an denna dröm. Vi hade alltså helt plötsligt 8 barn här hemma i våran fina stora 5:a (hahaha), och vi fick plats konstigt nog. Men hela drömmen så var det matning, byte av blöjor, matning igen, nattning och allt vad bebisar har med sig. Men vi var inte ut en enda gång, vi var bara i våran lägenhet hela drömmen. Det går inte riktigt att återskapa drömmen men jag är i alla fall helt slut nu idag, för i natt då var jag 8-barns mor, det ni!


bild: google
Familj | |
Upp