Ikväll....

Ikväll blir det bio med mamma och stroasyster och en vän, vi ska se "Flickan som lekte med elden", sen ska vi nog försöka se "Luftslottet som sprängdes" innan jul. Vi såg "Män som hatar kvinnor" i våras, men sen så har vi inte lyckats få till att se del 2 i tid, men ikväll så, då blir det av och jag hoppas att vi nu mitt i julstöket och luciafiranden kan lyckas boka in del 3 också. Jag har läst alla 3 böckerna av Stieg Larsson och jag tycker dom är bra, dom var spännande, ganska lättlästa och det var ett bra driv i dom. Fösta boken var bättre än filmen tyckte jag men filmen var klart sevärd, så vi får se vad jag nu tycker om del 2.

Men innan bion så blir det middag ute på restaurang, vilken har vi inte bestämt än men det blir någon som ligger i närheten av Medborgarplatsen, eftersom det är på Medborgarplatsens biograf som vi ska se filmen.
Uppdatering: Det blev mat på Orkide Thai Restaurang och jag kan varmt rekomendera er att äta där. Det var underbart god mat, bra service och trevlig miljö.

/bilder SF
Familj | |
#1 - - www.fyranyanseravrosa.blogspot.com:

Gud som jag hade önskat mig en middag och ett biobesök efter dessa sjukdagar! Ha det så trevligt!

#2 - - Marie-Louise:

fyranyanseravrosa: Vi hade jätte trevligt och det blev en jätte mysig kväll med super bra film. Jag förstår att du skulle behöva det nu efter all sjukdom.

#3 - - Marie-Louise:

fyranyanseravrosa: Välkommen förresten till min blogg, glömde skriva det igår :D

Upp