Inte min dag....

Okej det är inte min dag idag, först kom jag såklart inte fram på telefontiden, så imorgon kommer jag ringa till ett par sköterskor och vara ganska arg. Nu måste dom faktiskt hjälpa oss, annars får jag väl ta dottern in till Astrid Lindgrens akutmottagning för att få träffa en reumatolog så hon får lite bättre medicin. Åh jag är så arg på dessa telefontider som man inte lyckas komma fram på!

Sen efter att jag hade varit hos min sjukgymnast så skulle jag gå till Nordea och sätta in småpengar på mitt konto. Jaha kommer dit och måste ta en nummer lapp för automaten som fanns ute i banklokalen förut som man bara hällde ner sina mynt i var borttagen. Köar i nästan 1 timme och när jag kommer fram och säger mitt ärende frågar han om dom ligger i rör. Nej för jag hade inga rör hemma, dom har ju alltid haft en myntmaskin. Nej det har dom inte längre, så ska man sätta in småpengar så ska dom ner i rör och rören måste vara helt fyllda och ville jag fixa det nu skulle jag ta en NY kölapp. Åh jag trodde jag skulle bli tokig. Så nu sitter jag här med småmynt i en påse och en hel radda rör och måste nu fylla dom för att sen imorgon gå tillbaka till banken, för jag bara vägrade köa en gång till idag, det där var droppen idag.

Vardag | |
Upp