Morgonen som varit...

Ja då har man suttit här igen, framför datorn, och kikat på sina auktioner på Tradera. Idag tog jag det mycket lugnare än sist, har lagt till ett vinnarmail (tack M för tipset) och väntar nu på att köparna hör av sig till mig eller att jag ser att pengarna är på kontot. Sen blir det till att packa paket och beställa frakt och gå iväg med alla paketen. Det blev en bra auktion idag, fickpengar lagom till jul, det sitter inte ett dugg fel.

Sen har jag själv vunnit 2 auktioner som jag ska betala idag och ytterligare några budar jag fortfarande på. Jag kan inte säga vad det är för saker ännu eftersom det är julklappar som jag försöker införskaffa. Men imorgon vet jag om jag har vunnit ytterligare en julklapp, så håll tummarna nu för att den blir min.

Nu ska jag sätta mig i köket med en tidning och lite kaffe och smaka på en bars som jag köpte igår på vv. Jag hoppas att den är lika god som den ser ut att vara.
Allmänt | |
Upp