Promenad....

Propoints hos viktväktarna verkar jätte bra, känns som om det är lätt att förstå och många poäng har man. Sitter och läser in mig på materialet som jag fick igår. Så det är bara att förlja schemat och sen hoppas på att vågen visar minus på måndag.

Jag skulle verkligen behöva gå ut på en promenad men vädret lockar inte alls, där emot lockar datorn. Jag får leta fram lite varma kläder och sen ge mig ut, ska bara ta en mugg kaffe till så jag vaknar ordentligt. Jag vet ju hur skönt det är med en promenad bara jag väl kommer ut, efteråt så mår jag så mycket bättre både till kropp och själ.

Vikt och motion | |
#1 - - Daniel:

Förstår. skönt när man går men sååå svårt att komma iväg...

#2 - - Marie-Louise:

Daniel: jag kom ut på en promenad till slut, 45 minuter blev det i alla fall och ja det är ju så skönt när man väl kommer ut, men att ta sig i kragen och verkligen gå ut, ja det är värre.

Upp