Promenad.....

Promenaden imorse blev kall, jag glömde såklart mössa och vantar men hade som tur var luva på munkjackan så det gick bra ändå. Jag gick min timme utefter sjön vid Sköndal och imorse var det så vackert när frosten låg över allt och andedräkten riktigt pustade ur allas munnar. Nu börjar jag känna igen en del som promenerar samtidigt som mig, många är ju ute med sina hundar men en hel del möter jag som är ute och joggar eller bara promenerar. Jag har nu fått in en vana på morgonen att jag väcker familjen vid 7 tiden, dukar fram frukost och äter med familjen sen när alla har gått till skola och jobb drar jag på mig träningskläderna och går min runda. Jag har lagt in min runda på IForm´s hemsida och har fått rundan uppmätt till 5,7 km så den morgonrundan är jag ganska nöjd över att jag faktiskt tar nästan varje morgon till och med på helgen. På helgen går jag upp vid 9 tiden och smyger mig ut på min timslånga promenad innan dom andra har vaknat, riktigt skönt är det, sen brukar jag fixa iordning frukost efter duchen och väcka familjen.

Vikt och motion | |
Upp