Snö...

Jag hade tänkt visa foton från min dag inne i stan, men kameran ville inte fungera ute i kylan. Det stod att den hade lågta batteri, så tyvärr blev det inga foton från Medborgarplatsen med omnejd.
Men när jag sen hade kommit hem och packat upp varorna och kikade på kameran igen så fungerade den alldeles utmärkt. Så det blev lite foton på min vy från balkongen och på en liten katt som idag vågade sig lite längre ut i snön på balkongen.


Vägen utanför huset.

Våran gård.

Barnen leker i snön och bygger snökojor.

Lilla katten vågar sig längre ut i dag, men tycker att det här med snö är lite läskigt.

Så hon smiter in i värmen och tryggheten igen ganska fort.
Foton av: Marie-Louise
Jul | |
#1 - - Daniel:

Så vackert sååå!



Ja in i värmen vetja!!

#2 - - Marie-Louise:

Daniel: Nja så vacker utsikt är det ju inte, men det är min utsikt. Och ja katten tyckte det var väldigt skönt att komma in, hon stod och huttrade och skakade på tassarna ett bra tag efter att hon kommit in ;)

Upp