Tips...

Jag tänkte ge er ett tips på en alternativ julkalender, den heter Lättvikt och är så rolig. Helt min humor, tror jag i alla fall, jag har bara sett 2 avsnitt som ni förstår.

SVT´s julkalender vet jag inte vad jag tycker om för jag såg inte gårdagens och bara lite av dagens avsnitt, men enligt mina döttrarså är den inte rolig alls. Nu är ju dom ganska stora i och för sig och julkalendern riktar sig väl främst till små barn, men ändå. Var inte julkalenderna bättre förr?
Tänk bara Trolltider, Teskedsgumman, Sunes jul m.m. dom var roliga och bra julkalendrar tycker jag. Eller kanske tycker jag bara det för att jag var barn när dom gick, eller ja jag var inte barn när Sunes jul gick, men mina barn var små då och vi såg varje avsnitt tillsammans.

/bilder Google
Tips | |
#1 - - Daniel:

Jisses vilken nostalgi!! LOVELY!



Ja bättre var det förr!!!

#2 - - Marie-Louise:

Daniel: Välkommen, jo visst var det bättre förr. Försökte se på julkalendern idag men jag kunde inte se hela, den vara bara för trist :(

Upp