Viktväktarna....

Ja idag var det då dax för inskrivning på Viktväktarna, inskrivningsvikten var inte någon överraskning men den var inte rolig om jag säger så. Många kilon för mycket har det blivit. Men nu kör vi! Nu lägger jag det gamla bakom mig och satsar på det nya lättare livet. Det var ett mycket bra möte och invägningen gick bra, ja förutom min höga vikt då, så nu har jag en pärm här hemma med bra information som jag ska sätta mig och läsa nu med en mugg the.

Nästa måndag är det dax igen, då hoppas jag att jag har råd att köpa den nya kokboken och startpaketet som verkar vara så bra att ha.

Just det jag ska ta mina kroppsmått idag också så att jag har lite mått att gå efter, om det nu skulle bli så att vågen står still så kanske måtten har krymt, eller något sånt. Jag ska i alla fall ta och mäta dom och skriva upp dom nu ikväll eller kanske imorgon bitti, får se vad jag orkar med nu ikväll.
Vikt och motion | |
#1 - - Marlene:

Det kommer gå skitbra för dej!

#2 - - Marie-Louise:

Marlene: Tack, jag tror jag kommer få bra hjälp hos er, mötet var jätte bra :)

#3 - - Malde:

Håller med Marléne till fullo!

Upp