87 år....

I onsdags så fyllde min kära lilla Mormor 87 år. Jag ringde och gratulerade henne men kunde inte titta förbi då. Men idag är hon hemma hos min mamma och I så ikväll ska jag dit och krama min Mormor och gratulera henne lite. Måste bara köpa något fint också. Kan inte riktigt komma på något som jag vill ge henne, det ska vara något speciellt och fint, något som jag vet att hon blir glad av. Jag vet att hon älskar blommor och att hon saknar sin underbara tomt som hade när hon hade hus, men en blomma känns så...litet.

Egentligen så lovade jag mormor att jag skulle titta förbi på en fika ikväll bara för att hon vill ge mig ett kuvert som jag ska ge till min mellandotter som fyllde 15 år i söndags, men eftersom mormor också fyllt år så måste jag ju gratulera henne också. Elller hur?


foto: Erika

Familj | |
Upp