balkongen...

Jag håller på att få ordning på våran balkong, skulle bara behöva ta promenaden till Plantagen och fixa lite blommor till balkonglådorna. Tänk vad lite sol och värme kan göra.

Jag har till och med orkat fixa lite i köket....

Har börjat på en ny bok, den förra boken läste jag ut på 2 dagar. Nu läser jag Kanske imorgon av: Lina Erkelius. Det är en stak bok, den griper tag. Även fast jag inte kan förstå hur hon (mamman) bara kan dra ifrån alltihop så kan jag ändå förstå det på något sett. Ibland får man bara nog. Men sen beror det nog på hur man är, om bara ger sig av eller om man står kvar, står ut. Låter livet bli som det blir....

Nej nu ska jag sätta mig på balkongen och fortsätta med min bok.
Allmänt | |
#1 - - Emma says style, love & rock and roll.:

åh vad glad och varm i magen jag blir av föräldrar som du! Helt rätt inställning :) Och det underlättar vårt arbete enormt (jobbar som socionom på fält, vilket innebär att jag verkligen uppskattar varje förälder/vuxen som är nykter vid majbrasorna och under kvällen).



Önskar dig också en trevlig valborg och tackar för att du finns!

Upp