det blev en promenad....

Ja det blev en promenad idag oxå, fast bara en kort en, typ 30 minuter. Jag tänkte jag skulle ta en annan väg idag mot vad jag brukar göra, stort misstag. Det var ingen "rolig" väg vilket resulterade i en kort promenad på bara 30 minuter. Men jag hade kameran med mig och fotade lite, fast nu börjar det bli lite trist för allt jag fotar är natur. Sen när började jag fota natur, frågar jag mig själv. Jag har aldrig tycket om blomsterbilder eller naturbilder, jag har alltid tyckt att det varit dötrist att kolla på folks blom/naturbilder, och nu fotar jag bara natur själv. Alltså hallå vad hände? Har jag gått och blivit gammal? Eller vad f*n är det frågan om....

Okej, ni får dagens blom/naturbilder i alla fall. Det är ju så trist med en blogg utan bilder....






foto:jag.

Nej imorgon får det bli skräpjakt igen, det var mycket roligare. Jag ska gå runt som Pippi imorgon och vara sakletare, japp det ska jag vara!
livet | |
#1 - - Lejonkvinnan:

asg säg inte så, det enda jag fotar är ju blommor och natur. Har gjort det i dag senast....

Jag tar ju bilder på barnen också, men dom lägger jag ju inte ut på bloggen :)

Kramar

#2 - - Marie-Louise:

Lejonkvinnan: Jo men lite gammal är man väl allt när man bara fotar natur och barnen ;) jag fotar oxå barnen men dom får inte vara med här, eller jo förresten på sista uppdateringen så har jag faktiskt en bild med på tjejerna, dom 2 äldsta :) /Kram

#3 - - Anki:

Fniss jag känner mej också gammal som fotar natur men jag kan inte låta bli!

#4 - - regnnatt:

Lycka till hos läkaren idag. Kram!

#5 - - regnnatt:

Ps. På kommentaren jag nyss skickade blev kontrollordet "to bottom" ;) - Så är det nog, kom ihåg det. Man måste falla, måste ner till botten. Sen kan man ta sig upp. Säger de som vet. Som sagt, lycka till. Kram!

#6 - - vilsen:

Tack för titten. Får läsa på lite senare när jag ser lite bättre ;)

Ha en skön dag!

#7 - - Anonym:

o, shiit vilken vacker blombild!är det sånna där scillor, eller vad dom heter?

Upp