flygplatsen....

Snart dax att aka till flygplatsen. Kanns lite vemodigt men anda skont. Dessa 4 veckor har gett mig sa otroligt mycket, men nu langtar jag forstars hem till familjen.

Nar jag precis kom hit kandes det som om 4 veckor var en evighet och nu ar det liksom bara slut. Vart tog alla veckorna vagen? Varken ar sa mycket battre, rorligheten ar otroligt mycket battre och jag mar sa bra!!! Tank om man anda kunde fa en san har resa varje ar, det skulle verkligen vara kanon bra. Forhoppningsvis far jag val aka om 2 ar igen, men jag ska nog forsoka soka redan nasta ar. Denna resa har nog gett bast resultat av dom 3 resor jag har varit pa. Bade fysiskt och psykiskt... Och viktmassigt, jag har gatt ner drygt 4 kg pa dessa veckor. Nu hoppas jag da bara att viktvaktarnas vag ar lika snall som vagen har har varit. Pa mandag blir det viktvaktarna igen namligen.

Imorgon ska jag forsoka fa till lite bilder till er :) Vi hors snart igen. Kram pa er....
Teneriffa | |
#1 - - Lena:

Men herregud va fort tiden har gått. Ska du redan hem??

Va kul att du mår bättre, hoppas de håller i sig länge sen du kommit hem oxå.

Hör av dig när du har tid o lust o ork så jag får höra lite om hur du haft det.

Kramar=)

#2 - - Marlene:

Ja, det blir spännande att väga dej på måndag! Välkommen tillbaka!

Upp