foton och snö :( .....

Ja jag hade ju tänkt mig sol och fint väder när jag var i gamla stan idag, men nja så blev det inte riktigt. Det började snöa! Och det blev jätte kallt, så min fotopromenad blev det inget av med och jag som hade tänkt köpa en kaffe och bara sitta och vara, nja det blev inget av det heller. Men jag hälsade på mellandottern och fick den stora äran att handla lunch till henne :) så jag köpte lunch till mig med samtidigt som jag tog med mig hem.

Sen skulle jag ha gått på föräldramöte idag egentligen på fryshuset, var jätte laddad för det. Men nej, huvudvärken kom och knackade på och tröttheten infann sig, så ja jag hamnade i soffan där jag somnade i typ 2 timmar. Jag är trött hela tiden just nu, det kan inte vara normalt att vara så här trött jämt.


foto:jag

Familj | |
#1 - - Anki:

Jättefin bild! Det där med huvudvärk och tröttheten känner jag igen. Jag gick till läkaren till slut och nu är jag sjukskriven. Jag slipper alla måsten nu och stress och det var inte fel.

#2 - - Anki:

Ja jag fick medicin och skall också få samtals terapi för jag har mycket som ligger och gnager hos mej.

#3 - - Marie-Louise:

Anki: Tack för dina kommentarer. Då får jag se vad jag kan få för hjälp på måndag.

Upp