fredag...

Äntligen fredag, att det kan vara så skönt med fredag även fast jag är "ledig" varje dag, konstigt. I morse tillät jag mig att ligga kvar i sängen och sova när alla andra gick upp, jag fick inte ens dåligt samvete över att jag gjorde det. Jag vet ju att dom fixar morgnarna utan mig, men jag har en önskan om att orka så mycket mer än vad jag gör, så jag vill orka gå upp med dom. Men som sagt i morse låg jag kvar och sov. Vaknade av mig själv redan vid 8.30...

Snart ska jag orka in i duschen och sen tror jag att jag kommer gå iväg och träna lite eller ta en långpromenad. Långpromenad låter lockande för ute är det sol. Men först ska jag orka in i duschen, sen hoppas jag på att solen är kvar när jag är klar.

Ska försöka få med mig kameran ut idag, om solen håller i sig vill säga.
Vardag | |
#1 - - Heleena:

Skönt med lite sovmorgon!



Trevlig helg....varma kramar Heleena

Upp