helt slut...

Var på min första kuratorstid idag och nu är jag helt slut. Tänk att man kan bli helt slut av att bara skrapa lite på ytan. Jag är väldigt glad över att jag fick en tid så snabbt, det känns skönt att nu vara igång, om ni förstår hur jag menar. Men attans vad jobbigt det var. Jag ska tillbaka om 1 vecka.

Kuratorn jag fick verkar väldigt bra, det var lätt att prata med henne och jag kände att hon verkligen lyssnade. Nej nu ska jag lägga mig på soffan en stund, snart kommer yngsta dottern hem från skolan, hon har ont i halsen och känner sig febrig så hon ska gå hem tidigare idag. Men innan hon kommer hem måste jag vila lite.
livet | |
#1 - - Heleena:

Man blir helt slut men på ett bra sätt....krya på dig kram till dottern :)



Kram kram

#2 - - regnnatt:

Du har börjat på något, det är viktigt. Bestäm själv takten nu. Kram.

#3 - - Helena:

Du reagerar precis som jag gjorde. Jag kom hem och somnade som en stock. VARJE gång! Men det är ju en process som sker. Att tänka, tänka om och reflektera ÄR skitjobbigt! Så bra att du tagit steget! Håller tummarna för dig.... Kram Helena

Upp