ibland händer det....

En av kuratorerna ringde mig nyss och jag har fått en tid redan imorgon, jösses så fort det gick. Nu hinner jag nästan inte med i svängarna, men det känns bra. Lika bra att ta tjuren vid hornen och göra allt man ska på engång! Innan ångern och tvivlen kommer ifatt....


foto:jag
livet | |
#1 - - stella:

fin bild :D

#2 - - Lejonkvinnan:

Skönt att det gick så fort. Ett tips, skriv ner lite vad du vill prata om så blir det lättare att komma igång, och sedan flyter det förhoppningsvis automatiskt.

Kramar om!

#3 - - Åsa/ En Sida Med Mat:

Hej Marie-Louise!



Vad roligt att höra att jag ger dig inspiration i matlagningen! Det värmde verkligen att höra!

Har läst lite på din blogg och har förstått att du har det tungt just nu. Hoppas att du snart kan må bättre!! Ensam om det här är du INTE även om det säkert kan kännas så.....det är väldigt vanligt och allra vanligast hos kvinnor med barn över 35!

För ett par år sedan hade jag också en sån period, hos mig yttrade det sig fysiskt.Jag var övertygad om att jag hade skyhögt blodtryck, m.m...men det hade jag ju inte.



Många kramar till dig! /Åsa.

#4 - - Lina:

De e rätt. Bara kör. Maxfart hela vägen så hinner du inte tänka efter, (och då råka ångra dig).

Jag har lärt mig att inget löser sig om man bara skiter i o söka hjälp.

Så bara keep on going! :D

#5 - - Anki:

Lycka till!

#6 - - regnnatt:

Håller tummarna för dig. Kram!

#7 - - 2barnspappan:

Bra att du fick en tid så fort och slipper gå och vänta!

Kram

#8 - - Heleena:

Äntligen...hoppas det går bra ....kram Heleena

Upp