jag är nog lite knäpp....

Jag är nog lite knäpp, jag gick och tränade fast jag hade tänkt att skippa det. Men eftersom halsen ändå känns bättre idag mot igår så gick jag iväg. Det blev ett pass på lite mer än 1 timme, så skönt att få göra en genomkörare av kroppen. Jag blandade kondition, styrka, bollövningar och sen stretching. Kanske blir det även en promenad nu i eftermiddag eftersom vädret är så fantastiskt härligt just nu. Man vill ju bara vara ute i vårsolen. Allt grus håller på att sopas bort här så snart har vi promenadvägar som är grusfria, underbart. Om jag går ut nu i eftermiddag så ska kameran med, kanske kommer det upp lite vårbilder här i kväll.
Vikt och motion | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Jaa, lite knäpp är du nog ;)

Nä, skämt och sido, man får ju göra så pass som känns bra och det tror jag nog att du gjorde. Och har man ingen feber så är det nog ingen fara tror jag.



Varma kramar!

#2 - - Malin:

Mojligtvis dagens i-landsproblem men det ar typ det varsta med varen, allt grus som ligger pa gatorna hahaha jatteirriterande!

Upp