KI-balans...

Jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tyckte om KI-balans gruppen idag. Många övningar passade mig perfekt medan andra övningar va lite mera underliga. Många utav balansövningarna kände jag igen från Vintersol/Teneriffa när jag var på deras balansgrupp och den är jätte bra för mig. Det fanns även många bra övningar för bäckenet, och bäckenet måste jag verkligen fortsätta träna så jag inte blir så stel där igen. Men sen kände jag att många grejer var liksom inte riktigt min grej om jag säger så, men jag kanske ska det några chanser till. Mellantjejen kommer jag INTE få med mig igen, hon tyckte passet var skit. Hon kände sig som ett fån och hon avskydde musiken, det var typ lite Afrika influerat på något sett. Jag tror hon sa så här efteråt: Mamma det kändes som om jag var med i Timon & Pumba och dansade i Afrikas djungel... Ja ni kan ju förstå att hon inte kommer gå dit igen. Vi hade ju faktiskt bokat in oss på Yoga men så kunde inte Yogainstruktören komma så då fick dom byta pass. Men jag har lovat att vi ska gå på Yoga så fort som möjligt.

Imorgon ska jag testa deras Corepass kl:11.30. En positiv sak med att vara arbetslös, jag kan faktiskt gå på dagpassen på gymmet :)

Nej nu ska jag nog kika på en film, blir nog: Johan Falk - National Target.
Vikt och motion | |
#1 - - maria:

Vi har KI balans på Friskisosvettis här och jag har funderat på att testa på det :)



Må så gott !

Kram

#2 - - Marie-Louise:

Maria: Jag tycker att du ska testa KI-balans. Jag ska ge det några gånger till sen ska jag utvärdera det ordentligt. Jag tror att det kan vara mycket bra för min kropp, jag måste bara se bortom vissa saker/övningar som kändes lite, ja konstiga.

Kram

Upp