kvällspromenad i bilder...

Det blev en kvällspromenad med mina äldsta tjejer nu i kväll. Mysigt att bara strosa fram med dom som sällskap.


Familj | |
#1 - - Anki:

Fnissar när jag ser dina senaste naturbilder!

#2 - - Marie-Louise:

Anki: Ja visst är dom fina ;) haha ledsnade på bara vanliga naturbilder så jag fixade lite extra krydda till mina :)

#3 - - emelie:

SVAR: hahaha ja, det var ju det jag menade ;) men det var trevligt ändå, såklart, så fler promenader blir det väl :) puss

#4 - - Marie-Louise:

Emelie: Självklart fler promenader :) Alltid lika trevligt att få umgås med er, mina fina kära döttrar <3 kanske kan vi lyckas få med oss yngsta syrran oxå någon gång ;)

#5 - - Helena:

Gott att få rå om ungarna lite.... Och roligt att de vill följa med mamsen ut så. Min dotter smäcker gärna in sin mp3 i öronen och så blir det noll och ingenting av samvaron..... =S

Kramar från Helena

#6 - - Lejonkvinnan:

Lycka till idag !!

Kramar

Upp