lite bilder...

Jag tänkte ni skulle få se lite bilder. Nu kommer jag inte skriva dag för dag vad jag gjort inte ens vecka för vecka men jag ska försöka hålla fotona någotsånär samlade. Jag kan ju börja med att ge er mitt schema.

7.00 - morgonpromenad á 30 minuter
8.00 - Frukost
9.00 - Pinngympa (bild kommer)
9.30 - Balansgrupp (bild kommer tror jag)
10.00 - Töjnings grupp (bild kommer)
11.00 - Matta styrka grupp - måndag - onsdag - fredag
12.00 - Lunch
14.00 - Sjukgymnastik indivduell
14.30 - Bassäng grupp (bild kommer)
15.00 - Fika
16.00 - Bassäng grupp
18.00 - Middag

Ja det var vardagens träning. Sen på detta kom träning i gymmet. Det brukade jag ta tisdag - torsdag (då matta styrka ej var) och sen på lördag - söndag. Sen blev det åtskilliga promenader på eftermiddagarna och kvällarna och några kvällar (ganska många sista 2 veckorna) blev det dans.



här ovan är lite bilder från vissa träningar och över anläggningen. Fler bilder kommer sen, jag kommer få bilder mailade till mig under denna veckan också. Jag tog ganska dåligt med bilder inne på "hemmet". Bilder på utflykter och den långa vandringen kommer, kanske redan i dag :)

Teneriffa | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Välkommen hem vännen! :)

Kram

Upp