magvärk....

Jag tyckte ju att Coren igår var si så där, herre gud vad kinkig jag verkar vara med gruppträning, men ja jag tyckte att Coren på SATS var bättre då jag gick där än vad friskis&svettis Coren var. Men okej, jag tar tillbaka tror jag. För nu har jag en sådan grym träningsvärk i magen att det är inte klokt. Men jag har jobbat mig till värken själv så ja det är bara att stå ut. Körde ju ett magpass hemma idag också, sen blev det mage nere på gymmet. Och just det på KI-balansen var det ganska mycket fokus på magen också, inte konstigt alltså att jag har träningsvärk i magen, i muskler som jag inte ens visst att jag hade. Det gör ju ont liksom djupt in i magen, konstig känsla. Men nu j***ar ska magen väck!

Och om inte träningsvärken vore nog så har jag den där "kvinnliga" värken i magen också till på köpet. Men ja sånt är livet....
Vikt och motion | |
#1 - - Malde:

Den där sista värken har jag sluppit de senaste åren. Det är jag inte ett dugg ledsen för.

Själv känner jag av insida lår, som PT visade mig häromveckan...

Kram!

Upp