påskhelgen del 2....

På lördagen så bar det iväg på utflykt igen. Denna gång till Loro Parque. Det var en ganska stor och otroligt fin djurpark, vi såg Delfinshow, Späckhuggarshow, Papegojshow och Sjölejonshow. Kameran fungerade hela dagen :)


Ett urval av mina foton från lördagens besök på Loro Parque. Eftersom det var påskhelg så var det utklädda påskharar som gled omkring på djurparken, två av dom ser ni tillsammans med Peter en av mina nya vänner. På den andra bilden är det Göthe och Pernilla ytterliggare 2 nya vänner. Sen var det jag, Hasse och Siw som var med på utflykten men oss fångade jag inte på kort....

Teneriffa | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Härliga bilder! :)



Kram kram!

#2 - - Marie-Louise:

Lejonkvinnan: Det var verkligen en super trevlig dag. jag saknar mina nya vänner riktigt ordentligt just nu. Det känns så konstigt att först ha umgåtts dagligen i 4 veckor och sen nu bara sitta här själv hemma igen :( Saknaden känns tung, även fast jag är glad att jag är hemma med familjen. Tänk om man kunde få både och!

#3 - - Heleena:

Fina bilder :)



Visst är det så man saknar ju inte förrän man inte har "det" kvar, inget konstigt med det kanske men när jag var i Mora en hel vecka så uppskattade jag allt så enormt mycket när jag kom hem, tänk att man ska behöva åka bort för att göra det :(



Men det ska det förhoppningsvis bli ändring på :)



He en super bra dag! Kram Kram

Upp