söndag...

Ja så var det söndag igen, märkligt vad veckorna och framförallt helgerna går fort. Livet rusar iväg just nu känns det som. Alldeles nyss var jag på min resa på Teneriffa, men på tisdag så har jag varit hemma i 3 veckor, 3 veckor, kan ni fatta. Jag tycker det var som igår som jag var där och ändå känns det som en hel evighet.

Under en tid nu har mitt liv varit väldigt upp-och-ner, faktiskt under en längre tid än vad jag har förstått. Jag kom till insikt för några veckor sedan och insåg då att det var länge sedan som levet lekte och allt var på topp. Men jag har inte varit så djupt nere att jag trott att jag kan få hjälp mot mina svackor. Imorgon ska jag till läkaren angående min nedstämdhet, får se om jag får någon hjälp. Eller måste ner så djupt ner i svackan att det känns som om man ska drunkna innan man kan få hjälp? Ja det återstå att se, jag uppdaterar er om det imorgon.

Ute lyser solen och jag borde faktiskt sätta på mig mina gympaskor och ta mig en tur ut i naturen. Bara sätta lurarna i öronen och gå. Får se, kanske gör jag det, kanske gör jag det inte....

livet | |
#1 - - Anki:

De där tankarna har jag med nu att sätta på mej ett par gympaskor och ge mej ut i naturen men en annan del av mej bromsar upp nu. Och för en stund sedan fick jag en dundrande huvudvärk.....;(

Upp