va f*n...

Okej här gör jag mig till en fredagskväll och köper hem en massa gott. Ost, kex, bröd, spansk skinka, salami och f*n och hans moster. Tror ni någon vill äta det, nej, det är visst inte middagsmat.

Jo äldsta dottern och hennes pojkvän åt ost och kex och grejer med mig, men inte dom andra. Men jaja är det så det ska va så då vet jag. Då kan familjen fixa sitt fredagsmys själva nästa gång!
Japp jag blev sur och ledsen, aldrig duger något ordentligt. Finns alltid något som det går att hitta fel på.
Familj | |
#1 - - Helena:

Det är svårt att inte bli besviken... Här blev ungarna lite besvikna på oss... Hade köpt hem chips och gott... Men käkade middag seeeent. Så ingen var hungrig vid åtta när det programmen drog igång på tvn... "Den som spar han har" tyckte mamsen..., men inte ungarna... Jaja... Det kommer fler kvällar. Kram på dig!

#2 - - Lejonkvinnan:

:(

Kramar om!!

#3 - - Malde:

Och jag hade planerat in hemgjorda hamburgare med tanke på Stora Sonen som klagade på all fisk i matsedeln (två ggr den veckan han klagade...). Men var han hemma och åt? ICKE! :-(

#4 - - Marie-Louise:

Tack för era kommentarer. Ja är det inte typiskt att en sådan här "liten" grej kan bli så stor. Jag har så himla lätt för att ta åt mig, jag vill ju bara deras bästa hela tiden. Jag försöker verkligen sätta mig själv främst men det går inte, familjen lyckas alltid komma först och när det då blir så här, ja då blir jag så besviken, ledsen och arg. Åh jag blir så trött på mig själv :(

#5 - - Heleena:

Kram till dig....jag blir också ledsen när det inte duger till familjen, det händer titt som tätt kan jag säga och det är väl inte helt utan anledning som jag har så dåligt självförtroende när det gäller mat :(



Hoppas du får en fin lördag kväll....Varma kramar Heleena

Upp