vår....

Jag tog en lång långsam promenad ute i det härliga vårvädret, var ute i 1,5 timme och tänk vad lite sol och ljus kan göra med humöret. Med bra musik i lurarna, kameran i handen och solen värmande genom jackan gick jag utefter vattnet och faktiskt bara njöt. Satte mig ner en stund i "min" glänta och bara var en liten stund.


min glänta som inte är en glänta, men underbar ändå.






alla foto tagna av mig.
livet | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Vi har haft regn idag så jag har inte kommit ut alls. Vilken härlig omgivning du har, om man bortser från stolen i det andra inlägget ;)

#2 - - Anki:

Vilka härliga vårbilder!

#3 - - Marie-Louise:

Man "ser" så mycket i sin omgivning som man inte brukar se när man har kameran med sig. Eller ja jag gör det i alla fall. Den där fina trappan tex, har jag aldrig sett fast jag har gått där flera gånger. Och idag lyste solen så fint så allt man såg blev vackert, oj det lät verkligen positivt :) men så var det faktiskt. /Kram på er

Upp