12 timmars sömn...

I natt sov jag 12 timmar! Jag var dödstrött hela dagen igår, mellan 21-22 somnade jag titt som tätt på soffan, jag kunde bara inte hålla mig vaken så vid 22 kröp jag ner i sängen och sov till 10 idag. Det behövde jag känner jag. Nu känns kroppen utvilad och skön.

Uppdatering: Alltså jag sov inte 12 timmar i ett sträck. Jag vaknar alltid titt som tätt på nätterna oftast på grund av värk i kroppen, i natt var jag uppe 3 gånger men jag räknar ändå det som 12 timmars sömn (brukar vakna och behöva gå upp oftare annars). Kände bara att jag ville klargöra det :)
Sjukdom | |
#1 - - Agneta:

Att känna sig utsövd är underbart!

Tack för tipset om Fuji, men det är tyvärr bara vanliga bilder såg jag!

Bra dag!

Kramar

#2 - - Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥:

Så skönt att få vakna upp efter 12 timmar sömn!

Längtar efter såna nätter jg med :)

Kram

#3 - - Gun:

Vad skönt! Jag sov också 12 timmar häromnatten, och nio timmar natten efter, haha. Det behövdes verkligen.

#4 - - soffie:

ååå va gött att sova ut,undra när jag gjorde det senast,jag lider nog av sömnstörningar å sover aldrig mer än 3-4 timmar men sen somnar jag om igen knäppt,

ha en goo kväll

#5 - - Fru Venus:

Hej :-) tack för titten! Du var den enda som hade Tuffs till en "hon", rätt! 10 poäng :-) Ska ta en titt här nu, ha det bra!

#6 - - elli:

Vad skönt att du fick sova ut, jag vet allt om värk och sömn. Blev sjuk i reumatoid artrit 98 och kämpat med det där sedan dess!

#7 - - Åsa:

Va skönt med så mycket sömn och att du "bara" behövde gå upp 3ggr!

#8 - - Johanna:

Det var inte illa! Men tråkigt att värken ska behöva väcka en så ofta. Får man fråga vad det är för värk? Är du reumatiker eller handlar det om något annat?



Upp