att trots värken...

Jag trotsade värken, tog en extra värktablett och gick ner till gymmet döttrarna. Jag körde 30 minuter kondition, 20 minuter styrka och sen på det gjorde jag hela mitt bollprogram som jag fick av min sjukgymnast när jag var på Teneriffa (programmet görs med en pilatesboll). Och ja nu känner jag mig mycket bättre faktiskt, visst jag har fortfarande ont men ändå känner jag mig piggare. Så nu ska jag ta tillvara på den lilla energi som jag har och gå iväg med lite skräp till miljöstugan sen kan vi dammsuga här hemma igen.
Vikt och motion | |
#1 - - Gun:

Tråkigt att du har så ont, men bra gjoprt att träna ändå. Jag tränar också med pilatesboll, och tycker det är superbra.



Sv: Jag har sagt upp mig av hälsoskäl och ska få jobbcoachning i sex månader med full lön. Min kropp klarar inte mitt nuvarande jobb, så det känns helt rätt, hur det än går, och ska bli så kul och spännande.

#2 - - Johanna:

Så hurtigt av dig att komma iväg och träna trots smärta. Och skönt att det kändes bättre efteråt:-)



Jo det är jätteskönt att ha semester och slippa passa tider:-)!

#3 - - Em:

Jag kan inte tänka mig värre än att behöva leva med smärta. Att du kämpar på med att gå och träna är beundransvärt.

#4 - - m a ti ld a:

Har du sett Isadoras höstnyhet? Graffiti Nail Top. Jag har testat det. Vad tycker du? :)

#5 - - soffie:

usch att du ska behöva ta värktabletter för att orka göra en del saker,

men va härligt det känns bra att träna,

ha en goo kväll

#6 - - Agneta:

vad strongt att trotsa värken och träna, kul att höra att det känns skönt efteråt! Jag är impad att du har den styrkan...för det har inte jag!

Upp