Danderyds sjukhus....

Snart åker jag iväg till Danderyds sjukhus för att hälsa på min kära mormor. Läget är stabilt. Jag skriver mer när jag varit där och själv sett hur hon mår. Men är man 87 år så är man, det kan inget ändra på.
Familj | |
#1 - - Agneta:

det är en hög ålder men absolut inget hinder för många friska år ännu..min mormor ska ha sin 95 årsfest i oktober och hon är ute på båtkryssningar och andra resor tillsammans med sin 92åriga granne :-) ibland så häpnar man över vart de har varit

#2 - - E:

Det är ju tyvärr så att åldern tar ut sin rätt för eller senare men man får vara glad så länge de finns omkring en. :)

#3 - - Marie-Louise:

Agneta: Vad härligt att dom fortfarande orkar resa, vilken härlig ålderdom :) Tyvärr har mormor fått minst 1 stroke så nu är det nog slut med resor för hennes del. Men hon var faktiskt i Australien när hon var 80 år ihop med sin syster som är 2 år äldre.



e: Ja man får glad så länge dom finns hos en :)

Upp