detta vill man inte se när man ska betala räkningar...

"Tillfällig teknisk störning

För närvarande kan det vara svårt att använda vissa delar av Internetbanken. Vi arbetar med att lösa problemet och beklagar störningen."

 

Så står det på Nordea just nu och har så varit hela dagen. Dels ska jag boka frakt till 2 Tradera paket och dels så ska jag lägga in räkningar, men ja jag hoppas på att Nordea fixat allt till imorgon istället.

Allmänt | |
#1 - - pillan:

vilket trök !

#2 - - emelie:

SVAR: "Imorgon ska jag åka till Södertörns Högskola där det är:

"Välkomstceremoni för nya studenter i aulan, Campus Flemingsberg måndag den 30 augusti kl. 10-11." du skrev att det är imorgon men 30 augusti är idag hehe

#3 - - Marie-Louise:

Å nej jag har läst fel, det var idag :(

#4 - - Ama de casa:

Nej verkligen inte! Hoppas det går bättre idag.



sv: Jo vi bor permanent i Torrevieja, ca 5 mil söder om Alicante. Har inte alls ångrat att vi flyttade :-)

Upp