döttrarna...





Mellandottern ställer upp som modell när jag måste öva med min nya kamer.





även äldsta dottern ställde upp som modell.



men yngsta dottern vill förbli anonym.
Familj | |
#1 - - Helene:

Va roligt med en ny kamera = ))

Skulle jag med vilja ha !!

Det går att göra mycket kul.

Ha en härlig fredag.

Kram Helene.

#2 - - Daniel:

Fin hon e!

#3 - - messan:

Vilka söta och snälla döttrar du har som ställer upp och är modeller för dig:). Det blir spännande för killen att smaka kräftor för första gången! Han läa nog inte bli besviken;).

Vad har du för kamera?

Kramisar

#4 - - Åsa:

Vilka snälla och fina modeller (och helvete va lika!)!

#5 - - Jenny:

Ja dom var lika!

Och så söta!!



Men jag kan inget annat säja än att jag förstår din yngsta....Jag har heller aldrig velat vara med på kort.

Däremot vill jag gärna att mina kids ska vara det...Hehe! Men det är inte heller så lätt!



Roligt med ny kamera!



Har förresten svarat dej inne på min blogg om vad det var Kajsa hade på fossingen...(:



Kram, Jenny

#6 - - Marie-Louise:

Jenny: Då förstår jag. Jag har aldrig haft en fågel därför undrade jag vad det kunde vara :)

Åsa, Messan, Daniel: Tack, ja visst är dom fina :)

Helene: Ja fast vad svårt det är med en ny kamera.

#7 - - E:

Vilka fina bilder du får med den nya kameran :) Som sagt, det bästa är ju att leka sig fram.



Vilka fina döttrar du har! :)

Upp