film 2012...

Vi såg filmen 2012 idag. Måste bara säga att det var den sämsta katastroffilm som jag någonsin har sett. Verkligen urkass, men jag såg klart den för jag klarar inte av att inte se klart på filmer.

Tips | |
#1 - - Lotta:

Jobbigt med dåliga filmer som man måste se klart, jag är lika dan. Därför händer det ibland att jag inte börjar kolla på en film ifall den är urkass.

Hoppas din mormor mår bättre och att hon snart är på benen.

Vilken tårta så mumsig, tur den var på bild annars hade den suttit i min mage nu, mums mums....

:-)

#2 - - maria:

den filmen har jag med sett och jag tyckte inte heller om den..men jag låter hellre bli att titta klart :)



go tårta :)

#3 - - E:

Tack! Sedan tackar jag också för att jag fått en till som inte tycker om denna bedrövliga film. Usch, hade studenter som ville se den och analysera den och jag höll på att smälla av när vi gemensamt skulle se skiten.



Fy! :-) Kram

#4 - - messan:

Jag håller med dig...vi köpte den i Thailand och såg den när vi kom hem...och den var inte vad vi trott den skulle vara.

Kram

#5 - - J:son:

Tassar in här bland "motståndarna till 2012", och viskar tyssst:

Jag gillade den!!



Haha....tur att smaken är som baken!



Kram, J:son

#6 - - Anki:

Håller med den var kass!

#7 - - Helene:

Jag har INTE sett den !!

Kanske inte ska göra det då om den var så dålig !!

Hoppas du får en fin dag.

Kram Helene.

#8 - - Mona:

Jag tycker också att den var lite dålig.

Jag diggade Carola mycket när jag var yngre, sedan dök Herrey´s upp. Carola var bättre när det var 80-tal. ;)

Ha de fint

#9 - - Agneta:

då är det alltså en film som jag inte ska försöka att få tag på och se..?!

Har just lyckats se Avatar sådär ett par månader efter alla andra, vi är inte snabba härhemma inte :-)

#10 - - Marie-Louise:

Lotta: Jo mormor är på benen men bra "snurrig" i huvudet. allt blir fel för henne tyvärr. jag ska till henne imorgon igen. tack för omtanken :)



Maria, e, Messan, Anki och Mona: Ja inte var den bra. Ibland hade man behövt en skämskudde att gömma sig bakom ;)



J:son: Du får tycka den var bra :)



Helene och Agneta: Enligt mig missar ni ingenting om ni inte ser den, men det kan ju hända att vi har helt olik filmsmak. Och Agneta, vi är inte heller så snabba med filmer, 2012 har väl funnits ett tag nu tror jag ;)



/kram till er alla

#11 - - linaa vikken pina:

måste nog hålla med dig i ditt tycke om filmen. såg den här om dagen o höll väl på o somna några gånger... haha

#12 - - Pia:

Åh, håller med dig!!! Då var Day after tomorrow betydligt bättre!!

Upp