förlåt....

Förlåt, jag ljög visst lite i förra inlägget. När jag såg vår balkong underifrån så såg jag att vi hade i alla fall 3 till armeringsjärn, fast dom sticker inte ut lika mycket som hos grannarna och grannarna har fler än 5 armeringsjärn i sina balkonger. Så det är illa men inte så illa som jag trodde först. Och det var ju skönt....

Uppdatering: Balkongdörren är plomberad så det är igen risk att vi kommer ut. Det var nog därför det såg osäkrare ut än vad det var för jag ser bara balkongen innifrån, och fönstrena är nu inplastde också och skymmer sikten. Snart börjar dom fasadrenovera.
Allmänt | |
#1 - - Agneta:

puhh...vilken tur!

#2 - - soffie:

önskar dej en trevlig helg

#3 - - J:son:

Usch...låter lite läskigt det där!

Det måste dom ju kolla upp så det inte blir något fel?



Lycka till och gå inte ut dit! Än i alla fall....



Kramis och Natti

J:son

#4 - - Gun:

Det var väl bra att det inte var så illa som du trodde.

#5 - - Sand mellan tårna:

Tur men ändå läskigt. Vilken våning bor ni på?

Sv: Jo vi är ju bortskämda med att bo granne med stranden men tro mig...man tröttnar på den oxå. Finns dock inte mycket annat man orkar göra i denna värmen.

Upp