fotografering....

Jag har fått en ny hobby, det är hur roligt som helst att fotografera ju. Så nu önskar jag mig en ny lite mera avancerad kamera när jag fyller år.

När vi var i Rengsjö förra veckan så fotade jag ett gammalt förfallet hus och dom bilderna blev så bra. Men så tänkte jag så här när jag fotade: tänk om det helt plötsligt skulle synas något i ett fönster när jag zoomar in, läskigt. Men det gjorde det inte, inte vad jag uppmärksammade i alla fall. Men tänk om man står och fotar tex ett gammalt hus och så zoomar man in ett fönster och där står det någon, det skulle ju vara läskigt. Ett spöke kanske...











sommar | |
#1 - - Åsa:

Åh, herregud om det skulle hända mig skulle jag bajsa på mig. Jag tror inte på spöken men är ändå rädd för dom.



Jättefina bilder!

#2 - - Agneta:

ja du..man vet aldrig vad man kan få syn på och när man får se den som vakar över en. Vi har vår skyddsängel som frammförallt vakar över barnen...inget att vara rädd för.

Men i ett fönster i ett gammalt hus..hu! MEn bilder du tagit var vackra

#3 - - Charmiga Pinglan:

Ja, vad intressant att få ett sådant bevis!! Väldigt intresserad av det okända men när man väl är med om det så är man nog inte så tuff! Ha en bra dag!

#4 - - Gun:

Ja, fy vad läskigt! Visst är det roligt att fotografera. Det är min nya hobby också, och jag har nyss skaffat en bra kamera bara därför. Jättekul är det!

#5 - - Jenny:

Om man får syn på ett spöke i fönsterna där, så gäller det nog att kunna springa fort!

Huh....läskigt du skriver. Skulle ju bli kanon-material till en riktig rysare ju!!



Kram på dej!!

Jenny

#6 - - soffie:

hua då skulle jag nog svimma,va roligt att fota och fina bilder du visar,

tjohopp

#7 - - Lotta:

Vilken fin byggnad. Det skulle man ha och en stor pott med pengar.

Kul tanke med någon i fönstret. Man kan ju aldrig veta.

Klart du ska önska en ny kamera, hur kul som helst att fota och jag läste att fotografera är bra avslappning.

Fina bilder!

Sov gott!

:-)

Upp