hösten 2010...

Utbildningarna som jag sökte innan sommaren kom jag inte in på. Socionomutbildning var det och jag kom så lång att jag fick göra ett test hos dom men det testet gick nog inte så bra tror jag för efter det hörde jag inget mer och nu så vet jag alltså att jag inte har kommit in.

Men nu har jag sökt en annan utbildning, man måste ju försöka i alla fall.

Jag har alltid varit intresserad utav arkeologi men liksom aldrig kommit så lång, annat har kommit i vägen om man säger så. Men nu såg jag att Södertörnshögskola har platser kvar till höstens utbildning så jag gör en chansning och har alltså nu sökt det.

Vem vet ibland så händer det.
Allmänt | |
#1 - - Åsa:

Åh, socionom sköte jagb också men var jääätlångt ifrån att komma in så jag blev sjuksköterska istället. Arkeolog är nog jättekul!

#2 - - Agneta:

då önskar jag lycka till!

Upp