jag brukar inte...

Jag brukar inte alls vara så här gnällig som jag har varit de senaste dagarna här på bloggen angående min värk, jag brukar bita ihop och hålla det för mig själv. Men eftersom det kom upp frågor angående min värk och träning och så, ja då tänkte jag att jag gör ett inlägg om det. Nu när jag läser det märker jag att det är ganska gnälligt och det är inte riktigt jag. Men värken tillhör mitt liv och det är mitt liv som bloggen handlar om så ja det är väl egentligen inte mer än rätt att jag gnäller på här ibland.

Jag ska börja på en ny bok men kan inte bestämma mig för vilken jag ska börja läsa. Jag brukar aldrig vara utan bok så detta är lite frustrerande.




foto:jag

Dessa 4 böcker har jag liggande hemma just nu olästa. Har du/ni läst någon av dessa och kan rekommendera någon? Eller ska jag kanske blanda runt och blunda och bara ta en ur högen?

Och angående fönsterna, idag var dom upp hos oss och sa att på fredag skulle dom komma och fixa klart allt, så nu håller jag verkligen tummarna för det. Dom har materialbrist säger dom, det stämmer säkert men då handlar det ju om att dom ej har samarbetat ordentligt ihop. Varför påbörja ett arbete innan allt material finns på plats? Ja jag lär återkomma om detta, men som det låter nu så kommer dom på fredag.
livet | |
#1 - - inger stark:

ta Roslund och vad han nu heter. Nej, så gnälligt var det inte och jag vet att du inte brukar gnälla. Ibland måste man eller hur. Kom och plocka äpplen vet ja

#2 - - Camilla:

Ibland måste man få gnälla!

Jag har inte läst någon av dessa böcker.

Säg gärna till om du tycker att dom är bra.

God morgon!

#3 - - Anki:

Man måste få gnälla av sej någonstans. Jag har inte läst någon av böckerna!

#4 - - Lotta:

Jag hade me tagit Roslund och Hellström, hoppas du gillar den.

Att skriva som dagsformen är, är inget gnäll. Bara sanningen!

Kram :-)

#5 - - Agneta:

har inte läst någon av böckerna men skulle nog välja Ängelns lek..eller nja, det spelar nog ingen roll vilken du tar först för alla ska väl läsas :-)

#6 - - Agneta:

ps...man FÅR gnälla när allt känns riktigt pestigt, ibland måste man få pysa lite

#7 - - Sofie:

skippa roslund o hellström, upplevde den som väldigt seg.

#8 - - regnnatt:

Det jag läst av A. Jansson är helkasst. Läs Ängelns lek. :)

Upp