jag har fått en sak...

Så här är det att jag fyller år på söndag och nu har jag fått en födelsedagspresent i förskott. En riktigt läcker sak som jag verkligen har önskat mig. Min underbara familj kunde inte vänta på mitt glädjetjut så jag fick liksom öppna paketet redan idag. Men nu är frågan, vågar jag visa vad har fått redan idag här på bloggen? Jo det är klart jag vågar, så här kommer den min underbart fina nya kamera. Nu ska jag bara lära mig den också....




foto:jag
Familj | |
#1 - - Elli:

GRATTIS, en riktigt bra kamera för övrigt. Sambon är ju fotograf och jag har smittats. Kul att få en sådan gedigen sak.

#2 - - soffie:

GRATTIS å wow va rolig present massor av fina foton kommer du ta med den,KUL.

kram

#3 - - Karin:

Oj, ja nu har du en del att lära, men vilka fina bilder du kommer att kunna ta med den där !

Dessutom var den ju så snygg att jag aldrig sett på maken !

#4 - - Helena Sjögren:

Vad kul med en ny kamera, den ser jättefin ut! Jag tycker att du ska smygfota grannarna! ;-)

#5 - - Agneta:

grattis till den fina kameran! Och nu får jag väl scrolla upp och skriva grattis poå söndagens inkägg med :-)

Upp