Jag kom in!!!!

Jippi, jag kom in på kursen med Arkeologi A! Så varje onsdagskväll framöver ska jag lära mig mera om Arkeologi.

livet | |
#1 - - charlotta:

hurra!!! arkeologi var mitt drömämne när jag var yngre!

#2 - - Aggie:

Gratulerar, så jättekul! Hoppas du kommer att trivas urbra!

Nä, visst är det fult Operahuset i Gbg.

Agneta kram

#3 - - Maria:

GRATTIS!!! Vad kul! Lycka nu till!

#4 - - Maja:

Min dröm är också att bli arkeolog! Lycka till!

#5 - - E:

GRATTIS GRATTIS, vilken spännande kurs. Jag är också intresserad av sådant. Härligt :-)

#6 - - Mona:

Hejsan. Kul med en ny bekantskap på bloggen. Jo, det är min äldre pojke som spelar hockey. Den yngre vill inte fortsätta. Skönt tycker jag. :P Samtidigt är det bra när barna gör någonting.

Ha en fin kväll

#7 - - Helene:

GRATTIS och va spännande = ))

Ha det gott.

Kram Helene.

#8 - - Gun:

Grattis! Vad roligt och vilken intressant kurs! Ska bli kul att höra vad du tycker sen.

#9 - - Malde:

Grattis och lycka till!

#10 - - soffie:

tjohooo va kul,GRATTIS ,vilken intressant kurs du ska gå!

#11 - - Lotta:

Jippi vad kul! Grattis grattis, det är ju så roligt att läras sig nya eller fördjupa sig i olika kurser.

Kram

#12 - - Anki:

Grattis och lycka till!

#13 - - sandra med tre ungarna:

Ojojoj!

Grattis så mycket!

Ha en bra dag!

#14 - - Caroline:

Hej

Hittade hit via "Fröken Elinor".



Grattis till att du kom in på kursen!

Verkar vara ett intressant ämne arkeologi.



Vilken stilren och lättsläst blogg du har.



HA en bra dag!

#15 - - Helene:

Ha en bra ONSDAG !!

Kram Helene.

#16 - - Heleena:

GRATTIS!!!!

#17 - - Agneta:

stort grattis till dig! Och lycka till!

Kul att du kom in på just det du ville...

#18 - - Emilia:

Grattis, vad roligt och spännande :)

Kram

Upp