kolonistugan...

Idag var jag hemma hos mamma och Ingvar i deras kolonistuga, eftersom våra balkonger snart blir plomberade på grund av arbete så har jag lämnat lite blommor till dom. Min stora Physalisblomma får bo där nu och den vinröda tobaksplantan. Idag var det så mycket fina fjärilar där och massor av blommor att fota, sen fick jag med mig äpplen, paprika, zucchini och aubergine





sommar | |
#1 - - tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp:

Åhhh vad härligt! Ser fräscht och gott ut!

#2 - - Lina -Zooda-:

SV: Precis, jag känner mig sådär jobbigt vuxen nu med. Jag menar hur många av mina jämnåriga städar så mycket som jag gör hemma?! Fast det är ju sommarlov nu och jag går hemma hela tiden så det blir lätt så, sen är det jag som kommer hem sist så då är det de andra som får städa. Mohaha ;)

#3 - - soffie:

vilken skörd du fick med dej å vilka härliga bilder,

tjohopp

#4 - - Daniel:

åh bjud mej på ett äpple!

#5 - - inger stark:

Fina bilder du tar älskling! Korgen ser läcker ut. Vi ska vårda dina växter väl, frukterna är fam. heidlings. puss

#6 - - Elli:

Man får gnälla på sin blogg, det är ditt ord ;-) Ja, vi köpte faktiskt det mesta på Gekås. Det är verkligen värt att åka dit för det är SÅ mycket billigare, vissa saker skiljer ju 100-lappar på och när man ska köpa så mycket så gör det ju en hel del.

Upp