lite läskigt...

Som ni vet så har dom bilat bort en del av vår balkong för några dagar sedan och nu när jag kom hem från min runda så har dom bilat bort en bit på de flesta balkonger i huset. Men det som är läskigt är att i deras balkonger så sticker det ut armeringsjärn ungefär var 10:e centimeter men på vår finns det bara armeringsjärn i varsin ände av balkongen. När dom var här i våras så kom dom ju tillbaka till vår balkong och hamrade på den och tyckte att det lät konstigt och sen ställde dom sig och hoppade på den och då svajade det ganska rejält. Kan det kanske ha med armeringsjärnen att göra? Vår balkong kanske inte har suttit fast ordentligt? Läskigt, men vilken tur att dom har bestämt sig för att fixa det nu....

som ni ser på bilden så sticker det inte ut en hel drös med armeringsjärn, jag tror att man på bilden ser 1 av 2 armeringsjärn. Jag ska se om jag kan ta en bild på grannarnas balkong så får ni sen se skillnaden.


foto:jag
Vardag | |
#1 - - Gudrun:

Hej! Kul att du vill vara med och tävla.

Låter lite otäckt faktiskt med balkongerna och armeringsjärnen. Hoppas det blir bättre efter renoveringen.

Ha det gott.

#2 - - Mona:

Vad hemskt med balkongerna. Men det är sant som de säger: "Det man inte vet något om, det mår man inte illa av". Tur att du inte visste om det förrän nu, kanske.

Ha en fin kväll

#3 - - Johanna:

Men fy, hujja! Det där ville jag inte veta.



Jag gillar spontana roliga statusrader, inte planerade. Haha... Men jag är inte så påhittig själv, just nu är min statusrädd rätt så deppig faktiskt:-/

#4 - - E:

Åh vad läskigt, jag är sjukt höjdrädd och hade inte tyckt om det där...Ryser!

Upp