man får lida när man är dum...

Sitter här nu med världen ryggvärk och nacken stel som en pinne och huvudet pulserar och jag lider. F*n varför skulle jag köra så hårt på gymmet för? Varför skulle jag köra crosstrainer och löparband i 30 minuter... varför....

Men när huvudet är dumt så får kroppen lida. Nu lägger jag mig i ett hett bad och hoppas på det bästa.
Tack för era fina kommentarer, det kändes bättre en liten stund efter i alla fall.
Sjukdom | |
#1 - - Helene:

Va duktig du är !!

Men inget kul att få ont : /

Hoppas det känns bättre snart igen.

Ha det gott.

Kram Helene.

#2 - - Lotta:

Hoppas det varma badet hjälpte dig nu när du varit så duktig!

Kram

#3 - - Aggie:

Hooohh, kan du träna bort värken? Ja, nu försvann ju inte värken på studs, men det går alltså. Jag har nog missat, men du har kronisk värk eller så...?

Hoppas badet lenade upp det hela det brukar kännas gott efteråt!

Vila dig och ta det lugnt!

Kram

Upp