neeeeej jag har tänkt fel...

Å jag har både tänkt och läst fel. Jag har varit så inne på att välkomstceremonin var imorgon att jag inte ens har reflekterat över att det ju var idag!

Alltså snacka om att jag känner mig korkad nu. Jag skriver att jag ska gå på ceremonin imorgon och så gör jag situationstecken runt "Välkomstceremoni för nya studenter i aulan, Campus Flemingsberg måndag den 30 augusti kl. 10-11" och fattar ändå inte att det var idag.

Jag missade den! Så typiskt när jag äntligen hade bestämt mig för att faktiskt gå på den....

utbildning | |
#1 - - Agneta:

oh nej, så typiskt att det blev fel tänk o fel dag!

Sv; jodå, man får låna hem alla tidningar här hos oss, dock inte det nyaste numret som är ute i butik just nu men det går bra ändå tycker jag

#2 - - Kristina:

Nej, så synd att du missade det! Tänk att ibland kan det bli alldeles fel i tankeverksamheten.

#3 - - Lotta:

Man får ju hoppas att det var någon mening med att du missade ceremonin.Ibland vet man inte vad som händer och varför.

Jag förstår inte heller var sommaren tog vägen. Kolsvart ute halv nio, jag vill ha de ljusa kvällarna tillbaka.

:-)

#4 - - Lena N:

Hmm....lagom virrigt....jag gick runt hela juli o trodde de va augusti.

Sa grattis till folk som jag fick för mig fyllde år osv....skapligt ding...hehe...kanske får jag skylla lite på åldern...eller...Kramisar.

#5 - - Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare:

Om 2 dagar utses årets bästa ungmamma blogg! Hjälp mej nu och lägg en röst per dag fram till sista augusti! Jag ber om ursäkt om jag redan skickat detta och det är bara att ta bort kommentaren om du vill! Kram Linnea



Man röstar via länken nedanför och skriver nr 8! :)♥



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html

#6 - - Annci:

Nämen,vilken osis. Ja, det är inte lätt att hålla ordning på dagarna med tanke på att de rusar iväg. Vem hade kunnat tro att det redan är den sista augusti.

Upp