redan lördag...

Nu är det redan lördag och jag har äntligen fått ett par underbart fina bilder på min yngsta tjej. Här får ni en bild av henne och på hennes fina systrar.


yngsta                            mellan                         äldsta

Och ja visst är dom väldigt lika varandra, det går inte att förneka att dom är systrar.
Min yngsta har även varit på Japan eventFryshuset och hade en rolig läskflaska med sig hem som bara kände att jag måste fotografera. Att kan man öva på eller hur...



Jag testade lite olika ljussättningar och inställningar. I flaskhalsen så ligger det en fin glaskula som inte går att få ur, den bara ligger där och skramlar och är fin.
foto | |
#1 - - Lotta:

Oh vad du är duktig med kameran, det bästa sättet att lära sig är just att fota så mycket man kan. Nog är dina döttrar lika och väldigt söta.

Så var det då ny dag igen, lika bra att lägga sig så att man inte sover bort hela dagen.

Kram

#2 - - Edvinsmamma - Nu också mamma till lill Tore ♥:

Dom är så fina dina flickor :)

Självklart måste man öva på det som man har hemma...hihi



Hoppas att ni får en jätte fin lördag!

Kram

#3 - - Gun:

Vilka fina flickor du har! Och flaskan är ju jätterolig!

#4 - - emelie:

inte okej bild på mig! hahahah

#5 - - Marie-Louise:

Emelie: Den är fin, men om du vill så tar jag bort den så klart. Kram

Upp