tand nr:2

Idag var det dax för tand nr:2 av 3. Jag kunde tyvärr inte följa med idag för det krockade med ett läkarbesök som jag hade inbokat sedan länge. Jag var till min halsdoktor för att kontrollera ärren i min hals (luftrör och stämband) och det var varken bättre eller sämre sedan sista operationen så nu väntar vi 1 år till så får vi se då. Men dottern fixade det fint själv. Så nu ligger tanden där och väntar på tandfén.

Familj | |
#1 - - Bang:

Duktigt! Själv så hatar jag tandläkaren! :(

#2 - - erika:

orka att du lägger upp bilder på min gula tand också.

fick karries bortskrapat från dom andra tänderna också :)))

#3 - - Marie-Louise:

Erika: Va inte så negativ. Bra att dom tog bort det samtidigt :) men det syns ingen karies i den här tanden, det kanske är min kamera som gör den lite gulare än vad den är..../Kram

#4 - - Agneta:

så bra att hennes tand inte flög iväg genom luften såsom Tuvas häromdagen :-D och så behöva lägga dit en fejk tand..tror inte tandfen går på den fler ggr nu när hon testat ;-) ;-)

Upp