tårta och katt....






min födelsedagstårta :) foto:jag




våran fina Misse. Till och med tatueringen i örat syns med nya kameran :) foto:jag
foto | |
#1 - - Lejonkvinnan:

Hej! Tack för att du hör av dig på min blogg. Mår inte så bra just nu, varken i kropp eller knopp så jag orkar inte riktigt läsa och skriva kommentarer. Men jag kommer igen, det vet jag, men det kanske dröjer ett tag. Men tack för att du finns där ute!

Kram

#2 - - soffie:

GRATTIS!!!!

å mums va god den tårtan ser ut,Fin katt!

#3 - - Uffematten:

Oj, vad den kissen liknade "barnbarn-katten" Nittra... Jättesöt!

Och tårta... Ser väldans gott ut!



Kramen!!!

#4 - - carolin:

Grattis!

Sv:

Tack :D Nejdå det ska jag inte hihi

#5 - - Monica:

Tack för din fina kommentar om dopskjortan!

Kul, att ni har börjat en liknande tradition!

Den blir säkert lika värdefull med tiden!

Varje stor resa börjar med första steget...

Kram, Monica

#6 - - E:

Vilken söt kisse ni har, sådant charmtroll :) Den där tårtan hade jag inte tackat nej till...

Upp