träskor...

Många är ni som skriver att ni använder träskor, vilken nostalgi. Träskor hade jag varje sommar som barn, jag kommer ihåg vad sköna dom blev när dom var riktigt "ingångna" och nedslitna bak, precis då det var lagom dax att byta ut dom. Jag minns att jag alltid fick gå in min storasysters träskor, jag var mallig över att ha nya skor och hon blev glad över att få mjuka ingångna träskor. Men idag verkar det som om träskor är så himla dyra, det var väl ganska billiga skor då jag var barn har jag för mig. Vart köper ni era träskor?



bilder:google
Allmänt | |
#1 - - Åsa:

Åh, jag ahde också alltid träskor som liten!!

#2 - - Agneta:

Jag har inte köpt några nya på massor med år, de jag har är sådär ingågna och mjuka såsom du minns dem :-)

Men marknader har alltid tollor, dock som du skriver så är de rätt dyra numera

#3 - - Johanna:

Träskor är helt fantastiska att gå med. Jag har haft mina i tre år nu och de börjar behöva ersättare nu vilket känns vemodigt:-)

Upp