15/12 bästa julmaten...

jaha så var det bara 9 dagar kvar till julafton och jag ska skriva om bästa julmaten, enligt mig då.

Julskinka är ett måste
Revbensspjäll är också ett måste
Janssons frestelse äter jag gärna
Köttbullar, hemmagjorda såklart
Rödbetssallad passar bra till köttbullsmackan
Vörtbröd
Julknäcke


julkalender | |
#1 - - Fnulan:

BRUNKÅÅÅÅL!!!!!



Ska se om jag lägger in det sen ;)

Kramen fina!

#2 - - puzzelkvinnan:

Mmmmmmmmmmmm sugen.Kalvslyta och pate vill jag lägga till.......

#3 - - Fnulan:

Tack =) Lika fina i verkligheten!

#4 - - Helene:

Nu blev jag hungrig = ))

Jag älskar jul-mat...men du har glömt sillen = ))

Det gillar jag.

Ha det gott.

Kram Helene.

#5 - - Daniel:

gööööööött!!

#6 - - carina:

Jag älskar verkligen julmat :)

Skinkan och sillen är bland det bästa på julbordet!

Rödbetssalladen brukar jag göra själv, tycker den är godare än den man köper!

Kramar

#7 - - Ama de casa:

Rullsylta! Du glömde rullsyltan.

#8 - - Agneta:

du glömde senapssillen :-)

Upp