16/12 de 5 bästa låtarna just nu...

Jag tänker göra om detta till de bästa artisterna just nu enligt mig och mina favoritlåtar.
Det blev många bra låtar, nu kan ni lyssna hela kvällen...

1. Lars Winnerbäck



2. Kent



3. Melissa Horn




4. Blandat från tv-programmet från: Så mycket bättre



5. Håkan Hellström



6. Him

julkalender | |
#1 - - Mona:

OJ, vilka låtar. :)

#2 - - puzzelkvinnan:

Wooooooooooow vad du har jobbat.En bra ide var det,jag får göra det efter kalendern,,,,,

#3 - - soffie:

å va mycket bra låtar:)

kramis

#4 - - Moonwitch:

Vad kul att du tittade in och ännu kuligare att du kommenterade...:)

Jag älskar HIM och deras musik, dottern vann biljetter till Pier Pressure i somras och bjöd med mig så då fick jag se dem live...gjorde jag iofs för några år sedan i London också kom jag på i skrivande stund...:)

Ha det gott och kika gärna in igen!

#5 - - Ingrid:

Många av mina favvo låtar också!!! Speciellt Winnerbäck, Kent, Melissa och Håkan med för den delen!!

#6 - - Maja:

här satt jag länge och lyssnade... många var mina favoriter också!

#7 - - Agneta:

passar på att skriva nu när jag är på besök vid min dator igen :-)

Melissa Horn måste jag erkänna att jag hade dålig koll på, men hon var bra!

#8 - - Hillevi:

Oh, där var det riktigt många, riktigt bra låtar. :-)

Upp